Kategorie

Regulamin

REGULAMIN ZAKUPÓW W SKLEPIE INTERNETOWYM
KOLCZYKI.PL

KLIENT JEST NASZYM KRÓLEM !
 

Dlatego robimy wszystko, co w naszej mocy, aby został szybko i profesjonalnie obsłużony,
a przedmioty kupione w naszym sklepie spełniły jego oczekiwania

Aby osiągnąć ten cel, czyli pełną satysfakcję klienta,
potrzebujemy od Ciebie pomocy i współpracy.

Zamówienia

1. Po zakończeniu zakupów sprawdź dokładnie zawartość koszyka. W razie potrzeby skoryguj ilości wcześniej wybranych kolczyków.
2. Koszt dostawy (przesyłki) dotyczy całego zamówienia, bez względu na ilość i wartość zamówionych kolczyków.
3. Jeśli Twoje zamówienie przekroczy kwotę 200 zł brutto, nie ponosisz kosztów dostawy.
4. Jeśli w naszym magazynie brakuje części zamówionego towaru, po telefonicznym lub mailowym kontakcie z klientem i po uzyskaniu jego zgody, realizujemy dostawę częściowo. Po uzupełnieniu braków w naszym magazynie, natychmiast wysyłamy pozostałą część zamówienia, bez żadnych dodatkowych kosztów przesyłki.

Płatności

5. .  Podstawową formą płatności za towar jest płatność z góry (przedpłata). Klienci wybierający opcję zapłaty z góry powinni dokonać zapłaty zwykłym przelewem bankowym na nasze konto w banku NORDEA nr: 36 1440 1231 0000 0000 1340 0407 lub poprzez system płatności błyskawicznych PayU. Zamówione towary wysyłamy w ciągu 24 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym (tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku).

Wyłącznie dla klientów biznesowych, prowadzących zarejestrowaną działalność gospodarczą, dostępna jest forma płatności przy odbiorze przesyłki (za pobraniem).

6. Przypadku gdy wybrałeś formę zapłaty w drodze przedpłaty, na przelew czekamy 7 dni. Jeśli w tym terminie nie dokonano zapłaty, uznajemy, że zrezygnowałeś z zakupu.

7. Jeśli Z WAŻNYCH PRZYCZYN nie możesz zapłacić za zakupy w ciągu 7 dni, powiadom nas o tym - my też jesteśmy ludźmi i czasami możemy poczekać na pieniądze kilka dni dłużej.

Wysyłka

8. Zakupione przedmioty wysyłamy bezpiecznie zapakowane w kopertach bąbelkowych lub w tekturowych pudełkach z mikrofali. Wszystkie przesyłki nadajemy od poniedziałku do piątku za pośrednictwem Poczty Polskiej.

9. W zależności od wielkości przedmiotów, przesyłki mają formę listu poleconego priorytetowego lub paczki pocztowej priorytetowej. Nie nadajemy przesyłek jako listy zwykłe (nie polecone), gdyż w żaden sposób nie można przewidzieć czasu dostarczenia listu do odbiorcy, jak również odnaleźć w przypadku zaginięcia.
Standardowy czas dostawy przez Pocztę Polską wynosi 2-4 dni robocze.

Reklamacje

10. Wszelkie reklamacje dotyczące jakości zakupionych przedmiotów jak również ewentualnej niezgodności towaru z zamówieniem, rozpatrujemy indywidualnie, w duchu zaufania i współpracy.

11. Aby umożliwić nam uczciwe i szybkie rozpatrzenie reklamacji konieczne jest powiadomienie nas o niezgodności towaru z umową (może być w formie e-maila). Prosimy o dokładne opisanie zaistniałego problemu (zdjęcie uszkodzonego przedmiotu mile widziane). Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia w tym zakresie, nie zwlekaj z poinformowaniem nas o tym. Jesteśmy profesjonalistami i żadnych uwag nie pozostawiamy bez wyjaśnienia i reakcji.

Zwrot towaru

12. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, masz prawo jako konsument do odstąpienia od umowy sprzedaży przedmiotu kupionego w naszym sklepie, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny.

13. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone.

14. Jeśli podejmiesz decyzję o zwrocie zakupionego w naszym sklepie przedmiotu, powiadom nas o tym (może być e-mailem). Nie zapomnij podać nam numeru Twojego konta bankowego, na które mamy przelać zapłaconą wcześniej kwotę za zakupy wraz z kosztami przesyłki.

15. Jeśli dysponujesz paragonem, sugerujemy zrobienie jego kopii oraz przesłanie do nas oryginalnego paragonu wraz ze zwracanym przedmiotem.

16. Zwracane towary odsyłasz na Twój koszt. Dlatego w zależności od wielkości przedmiotu, wyślij go zwykłym listem poleconym lub zwykłą paczką pocztową. Nie wysyłaj zwykłym listem nie rejestrowanym, gdyż w przypadku zaginięcia przesyłki nie będzie można śledzić jej drogi i odnaleźć zguby.
Nie wysyłaj zwracanych towarów przesyłką za pobraniem, gdyż takich przesyłek nie odbieramy.

17. Po otrzymaniu zwróconego towaru w ciągu 2 dni roboczych przelejemy zapłaconą kwotę za zakup towaru na wskazane przez Ciebie konto bankowe.

Zapraszamy na zakupy